Santa Maria da Feira, από το κάστρο της πόλης

Μια μοναδική εμπειρία...

Η δράση Στην Πορτογαλία αφορούσε δομημένο κύκλο σεμιναρίων με σκοπό την διεθνοποίηση σχολικής μονάδας μέσω μιας σειράς αντικειμενικών στόχων που συνάδουν με τις ανάγκες της μονάδας σε επίπεδο σπουδαστών ,προσωπικού και της ιδίας γενικότερα. Για την πολιτική αυτή αναλύθηκε ο ρόλος και τα καθήκοντα του Διευθυντή, οι απαιτούμενες δεξιότητες του συντονιστή διεθνών σχεδίων και αναπτύχθηκε λεπτομερώς ένα πλάνο υλοποίησης ενός σχεδίου διεθνοποίησης όπως απαντάται σε όλα τα σύγχρονα Ευρωπαϊκά σχολεία. Το σεμινάριο κάλυψε επιτυχώς μια μεγάλη γκάμα θεμάτων σχολικής διεθνοποίησης όπως σχέδια Erasmus+ KA2 - με έμφαση στο σχεδιασμό και υλοποίηση σχεδίων Ε+ ΚΑ229 - σχέδια eTwinning, και διεθνή σχέδια ανταλλαγής καλών πρακτικών όπως το Eumind. Επιπλέον αναζητήθηκε η ενσωμάτωση (embedment) καλών πρακτικών σε αναλυτικά προγράμματα σπουδών (EIO _European Ιnternational Οrientation) με σκοπό τη δημιουργία σχολείων διεθνούς εκπαίδευσης. και αναπτύχθηκαν αναλυτικά οι μορφές και οι τρόποι αξιολόγησης (evaluation plan) ενός διεθνούς σχεδίου.

Το σεμινάριο κάλυψε και σημεία πολιτιστικού ενδιαφέροντος με επισκέψεις στο Πόρτο (Τρίτη) και στο κάστρο στης Σάντα Μαρία ντα Φέιρα (Παρασκευή). Την πρώτη ημέρα υπήρξε συνάντηση γνωριμίας και δείπνο καλωσορίσματος αλλά και βραδιά αποχαιρετισμού (Παρασκευή). Το σεμινάριο έκλεισε το Σάββατο με την αξιολόγηση του και την απονομή των πιστοποιητικών παρακολούθησης 

Ο τρόπος εργασίας ήταν σε καθημερινή βάση, με μορφή παρουσιάσεων κατά την πρωινή ζώνη και με εργασίες ομάδων (workgroups) στην απογευματινή. Οι εργασίες επικεντρώθηκαν κυρίως στη χάραξη ενός σχεδίου διεθνοποίησης και στον αναλυτικό σχεδιασμό ενός έργου KA229 μέσω μιας μεθόδου παιχνιδοποίησης BLOBI (intercultural navigation games) 

Για την πλήρη Έκθεση δραστηριοτήτων  της μετακίνησης πατήστε εδώ

Στο τέλος της επιμόρφωσης οι συμμετέχοντες έλαβαν Βεβαιώσεις Συμμετοχής και στη συνέχεια στο Γυμνάσιο Λάππα τους απονεμήθηκε Πτυχίο Europass κινητικότητας

Από το όλο πρόγραμμα αποκομίσαμε: 

• σημαντικές γνώσεις και δεξιότητες στο σχεδιασμό ενός ευρωπαϊκού σχεδίου KA229.

• γνώσεις και δεξιότητες στη χάραξη ενός σχεδίου διεθνοποίησης μιας σχολικής μονάδας

• γνώσεις σε θέματα οργάνωσης ενός διεθνούς σχεδίου όπως (ανάλυση ιεράρχηση στόχων, μεθοδολογία αξιολόγησης).

•γνώσεις σε ήδη υπάρχοντα διεθνή σχέδια και πρακτικές σχολείων σε σχέδια διεθνοποίησης

•γνωριμία με ποικίλα εκπαιδευτικά συστήματα στην Ευρώπη

•γλωσσικές δεξιότητες στην αγγλική κυρίως σε προφορικό επίπεδο

•δεξιότητες συνεργασιμότητας και ικανότητες επικοινωνίας.

Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε